23 Şubat 2012 Perşembe

Steve Hanks

Ressam Steve Hanks bugünün en iyi suluboya sanatçılarından biri olarak kabul edilmektedir. 
Detaylar, renkler ve Steve Hanks resimlerinin gerçekçiligi duyulmamış bu zor ortamda bulunmaktadır.

Steve Hanks San Diego,da askeri bir ailenin çocuğu olarak 1949 yılında doğdu. 

Hanks, tenis oynamayala büyüdü ve Güney California sahilleri boyunca sörf yaptı. "Okyanus beni güçlü ve kalıcı bir etki yaptı. 

Iyi ruh için dışarı, su sörfü, yüzme, ya da sadece temasta bulunan gizemli gücü ile başlamıştı."

Liseden sonra o, ticari sanat ve figür çiziminde mükemmeli yakaladı
Güzel Sanatlar Akademisi San Francisco,ya katıldı. O, "California College of Arts and Crafts"dan mezun oldu.

Hanksn tarzı 'duygusal gerçekçilik' çağırır. Sık sık yaptığı figürlerin gizlenmiş ya da uzakta değil, sadece izleyicinin hayal gücüne karşı karşıya bırakmak dönük değil, aynı zamanda tüm rakamlarla duygu ifade etmek için izin bırakır. 
Arkadan ışıklandırma da onun tarzı bir imza unsurudur. "Gün ışığı en sevdiği konu haline gelmiştir.
Jüri üyeleri, galeriler ve koleksiyoncular Steve Hanks,ın başarılarının boy farkına varmışlardır. 
O sürekli ilk on Amerikalı sanatçılar arasında Amerikan Sanat Dergisi tarafından derlenen listede görünen, Ulusal Suluboya Derneği Başarı Ödülü ve "National Academy of Western Art"dan altın madalya aldı. 
Sanat Parklar için 1989 yılından bu yana birçok ödülleri vardır. "Ben sorumlu olmaya çalıştım ve dünyaya olumlu görüntüler koymak gibi.
" Hanks diyor. "Bu benim işim insanların hayatlarına rahatlık, zevk ve anlayış getirecegini umuyorum."



1 yorum: